Projekt tartalmának bemutatása:
A fejlesztés során egy hibrid megoldású integrált vállalatirányítási rendszert vezettünk be a vállalkozásunknál, melynek eredményeképpen az erőforrások hatékonysága növekedett, illetve üzleti folyamataink modernizálódtak. A hatékonyság növelésének egyik fontos alapeleme a korszerű informatikai megoldásokkal támogatott üzletvezetés. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre került iWise vállalatirányítási rendszer figyelembe vegye vállalkozásunk egyedi elvárásait, ezért a fejleszteni kívánt célterületeket úgy választottuk ki, hogy a kapcsolódjanak meglévő munkafázisainkhoz, ill. elősegítsék azok egyszerűbb kivitelezését. A hibrid megoldású rendszeren belül 9 modult vezettünk be, melyek az alábbi funkcionális területekre fokuszálnak:
A felhőalapú szolgáltatások esetén:
- CRM
- Munkaügy (HR)
- Táv és csoportmunka
- Szolgáltatásmenedzsment
- Kontrolling
A helyben telepített saját szoftver esetén:
- Iratkezelés
- Logisztika
- Tudásmenedzsment
- ERP kiegészítő mobil szolgáltatás
A felhőalapú online üzleti szolgáltatások esetében CRM a partnerekkel való kapcsolattartás, árajánlatok egyszerű elkészítése, vevői rendelések kezelése, értékesítési folyamat támogatását biztosítja. A HR modul a cég munkavállalói adatainak egységes kezelését, munkaidő nyilvántartást, munkavállalói feladatok, felelősségek, hatáskörök hozzárendelését teszi lehetővé. A Táv-és csoportmunka a cégen belüli hatékony információáramlást, valós idejű kommunikáció lehetőséget, osztott információs bázist biztosít majd számunkra. A Szolgáltatásmenedzsment megoldást kínál a szolgáltatásaink menedzselésére, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás. A Kontrolling elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, naprakész információkat biztosít.
A helyben telepített modulok esetében további 4 célterületet választottunk: A helyben telepített modulok esetében az Iratkezelés a működésünk során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartását teszi lehetővé. A Logisztika modul készleteink nyilvántartásában, a készletszint figyelésében nyújtja a legnagyobb segítséget. A Tudásmenedzsment a közérdekű dokumentumok, segédanyagok, oktatási anyagok egységes kezelésében segít. A mobil alkalmazással akár okostelefonon is, bármikor és bárhol hozzáférhetnek az iWise-hoz a munkatársaink.
Az igénybe vett szolgáltatások esetében a rendszerhez kapcsolódó adatmigrációt, annak testreszabását, ill. a rendszer működéséhez kapcsolódó oktatási szolgáltatást vettük igénybe, melyekhez a Szolgáltató biztosította a megfelelő, szakértő személyeket.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése), melyet szintén szolgáltatás keretében vettünk igénybe.
A projekt befejezési dátuma: 2020.08.30.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00839